Välkommen till min nya blogg!

 Hej & Välkomna till min blogg!

Jag har under ett tag funderat på om jag är en bloggare och nu bestämt mig för att prova!
Har ju funderat på vad jag ska skriva om, är jag tillräkligt rolig & intressant för att få några läsare??

Men jag håller hoppet uppe då mina kollegor tyckte att du måste börja blogga nu när du inte ska vara på jobbet på så länge... Som ni ser har jag blivit mamma :-)

Tydligen har jag ett visst underhålls värde på fika rasterna på jobbet, då jag som person är rätt impulsiv och frammåt... detta kan ibland leda till oanade roligheter...


Lite snabbfakta om mig:

Karlskronatjej
Närmare 40 än 20
Har rest jorden runt
Sambo
Blev världens lyckligaste den 17 januari, då Vile kom ut i vida världen
Är utbildad frisör
Jobbar på en HR avdelning till vardags
Nu jobbar jag hemma, har aldrig förstått varför det heter föräldrarledig, finns det nått större jobb än att vara hemma med sitt barn? Jour dygnet runt, alla dagar.
Favoritfärger Ljusrosa,vit & äppelgrön
Samlar på Stelton termosar
Är extremt svag för design lampor
Inte så bra på matlagning,men jobbar på det


Hoppas ni vill följa med på resan som just börjat!





Kommentarer
Postat av: Stina

Vad roligt att du börjat blogga! Räkna med mig som trogen läsare =)

Kram!

2009-09-15 @ 10:13:51
URL: http://aimingforthetop.blogspot.com
Postat av: Tina

Kul att du äntligen skaffat blogg, det var det jag sa. Kommer solklart vara en trogen läsare, baar du uppdaterar fltigt så man inte tröttnar.

Vad söta ni är på bilden

2009-09-15 @ 15:06:55
Postat av: Cina

Jag har oxå hittat hit =)

2009-09-15 @ 16:46:47
Postat av: Jessica

Ska bli kul att följa din blogg!

2009-09-15 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0