Lördag, Helt underbart väder - Kan det bli bättre?

Idag tog hela familjen Karlsson - Johannesson sovmorgon, skönt när alla är med på det, samtidigt.
När vi så sakteliga väl drog igång dagen så gick till stan, tog en fika med lite goda vänner.
Det har lixom blivit lite av en tradition, vädret gjorde ju inte det hela tråkigare, vilket väder. Helt Lovely :-)
Sitta & surpla en kaffe med solen i ansiktet i slutet av september det är kvalité för mig!

Därefter en sväng på torget, tyvärr tyckte jag att liljorna var lite trissta så det blev inget med det.
Då får man helt enkelt ta till nått som i stort sett aldrig sviker, HM. Slog till på ett par träningsbyxor, ett par svarta snygg jeans o en helt underbar liten fuskpälsväst!!!
Så fort jag krängt på mig outfitten så läggs bild upp!

I eftermiddag har vi faktiskt varit på stranden, köpte med oss sushi och satt o njöt av det glittrande vattnet.
Dessutom så var Vile tvungen att pröva sina nya strandleksaker - De funkade fint, vi gjorde både en fisk o en båt o räffsade sanden fin.

Kvällen blir nog lugn, kanske lite god mat & vin? Vi får se.

Ha en härlig lördagskväll på er!



Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Kicks!

Är här inne ofta men tycker du är lite dålig på att uppdatera=)

Vad fina kuddarna från Cervera var, ser höstmysiga ut.

2009-09-28 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0