En häktisk dag är snart slut...

Oj vilken fart det varit hela dagen, dagen började vid 07.00, dagens 1:a vällingflaska serveras, Vile vägrar av nån nypåkommen anledning att somna om, undrar just om det beror på att tand nr 3 & 4 är på väg fram?
Nåväl vid halv 9 gav jag upp snurrandet i sängen, tog upp min unge!
Pussar sambon hejdå, han ska på konferens med jobbet, vilken lyx!!!

Frukost intag runt 10 tiden, gröt till Vile, macka & oboy till mig *mums*
Hopp i täningskläderna, iväg till Friskis&Svettis mamma/barn gympa.
Viles älskling Linnea var där idag, så han var duktig & satt fint på filten o visade hur stabil o stark han blivit sen de sågs sist ;-) Bra för mig, då jag ligger o kämpar på golvet med situps, armhävningar och inväntar att 6-packet på magen snart ska börja visa sig.*hmm*

Swish hem,ner i källaren, MÅSTE hitta gamla betyg o intyg. Fortare än fortast.
Ordningsmänniska som man är,efter 4 bananlådor hittade jag de jag behövde.
In i duschen, packa konken, blöjor, vårtservetter, sked, mat, flaska, leksaker, napp....
Hopp in i bilen, hem till Carin, invänta Idah som är dagens offer för saxen, klipp klipp... Klart!

Kroppkake middag väntar hos mamma & pappa, ska erkänna att jag inte ens äter kroppkakor, men mamma har alltid ett "ess" i bakfickan så jag fick kycklingrullar istället,bra tyckte de andra som fick fler kroppisar att dela på!

Därefter fick lillebror & hans sambo sig en match i plock i pinn! För er som inte vet sen innan så var jag mästare på spelet när jag var i Norge. När jag inte packade sill så spelade vi antingen plock i pinn eller skip bo...

Vile börjar tappa tålamodet, bara att samla ihop o tacka för oss. Det är NU tålamodet ska prövas, då pappa/morfar drabbas av seperationsångerst, varje gång är det lika dant. Efter mycket om och men så är alla dörrar stängda i bilen o vi kan susa hem.

Nu ska jag bara få en sista grej uträttad, leverans av lampan jag har på blocket. Vilket visade sig vara väldigt enkelt, köparen bode nämligen i huset  brevid vårt                                                                    

Nu är det bara renskinn, utekrukor, babybjörn och hoppgunga kvar. Intresserad någon?? 



Vile sover, jag med snart. Nattis på er läsare.





Kommentarer
Postat av: Lina

Hej hjärtat!



Ser med glädje fram emot att läsa din blogg! Tror nog att det kan bli MYCKET spännande läsning!



Puss och kram!

2009-09-15 @ 22:40:47
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0