Sarah Dawn Finer

Inatt har jag sovit gott, ostört, djup & drömt en helt sjuk dröm...
Vilket i sig inte tillhörde ovanligheten innan jag fick Vile, numera sover man oftast inte länge nog för att hinna börja drömma!

Men så inatt hände det: Jag Var bästa kompis med Sarah Dawn...
Vi var i hennes lägenhet, som var helt fantastisk, gammal stil, högt i tak, ljuskronor, vackra tapeter gamla fina möbler, allt fick i vitt o silver... Mycket vackert!
Vi badade bubbelbad, o han hade massa avancerade duschar,för massa olika ändåmål, typ en som man använde när man skulle färga håret o sedan skölja färgen... en för att tvätta håret med huvudet frammåt, en när man duschar stående, en för fötterna ja o så vidare... Och vad visste jag? Ingenting så hon guidade mig igenom denna otroliga dusch djungeln :-) Sist men inte minst så hade hon MASSA olika tränings maskiner runt hörnet, där man kunde välja om man ville kolla på disney när man sprang på löparbandet, en där man kollade de senaste MTV- hitsen....och så en maskin där man bara kunde kolla på massa olika gamla TV-serier....

När vi duschat klart så fick jag låna kläder av henne, vilka jag ville! Hmm.. jag borde drunknat i dom, men i drömmen så satt de som en smäck :-)Och jag älskade alla hennes underbara scenkläder.... (fast i verkligheten så tycker jag hon såg ut som en zigenare i melodifestivalen)

Därefter händer det bästa som skulle kunda hända, hon hade ordnat party! Champagnen flödade *mums*, Per Gessle kommer på besök, och han kramade mig o han skrev en autograf! Och jag fick ta kort med honom. Det är nog en av de bästa saker som skulle kunna hända även i verkligheten. Per ligger mig mycket varmt om hjärtat!
Men som sagt det var ju bara en dröm o som alla drömmar så tar tog den slut, abrupt.

Kan bara hoppas att får dröma lika gott inatt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0