Rapport från vardagen

Idag hade Peppe "sovmorgon" så vi tog o åt en god frukost ihop, Vile sin gröt i vanlig ordning, han har börjat "brumma" med munnen när han äter så hälften av maten har en tendens att hamna runt om honom i stället för i magen...Vi tror att det är en "fas" han går igenom. Men vad vet vi egentligen om det??

När väl gröt o frukostflingor hamnat där de skulle så drog vi oss inåt staden, underbart väder! Sånt kan få min dag att bli riktigt toppen :-)
Köpte lite take away latte på Waynes o spatserade upp mot torget, både jag o min man älskar att gå på torget o kolla på blommor, fundera ut vad vi ska pynta balkongen med nu när det börjar bli dax att ta in pelargonerna o fram med nått annat, mer höstigt! Känns som om vi haft ljung o pumpor ALLTID, vi vill ha nått nytt.

Är det nån som har tips så tas detta emot med varm hand.

Medans vi funderar på balkongen så slog vi till på ett par nya orkideér, det är väl en av de vackraste blommor som finns!! Så nu står de så prydligt i fönstret medan Vile sover i sin guldåk påse på balkongen.
Det är mys!

Nu ska jag fortsätta att njuta av dagen o böra tänka lite på vad min familj ska få i julklapp.....

Kram Kickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0