Min dag,en bra dag!

Idag har varit en hektisk dag, verkade inte bli så från början, men saker kan ju ändra sig!
Först ringer snickarna på dörren vid halv 8 imorse,snabbkoll, de måste komma tillbaka även imorgon. Hmm är det jag som inbillar mig - eller är det inte alltid så med hantisar??

Nåväl, in till stan på en fm. fika med Darling innan hans jobb. Fick därefter för mig att hälsa på mamma hos frisören, vilket sedan ledde till att em. blev som den blev...
Mamma tyckte nämligen att jag såg för "risig ut" & lämpligt nog hade frissan fått ett återbud så hon slänger glatt ur sig, du kan få en tid om du vill redan om 45 min, jag ska bara äta först!

Sagt o gjort - Mamma står för notan, och jag satte mig gladeligen i stolen o blev både slingad o klippt. Kan inte i ord beskriva hur skönt det var!!! Fast jag hade Vile med mig o han var vaken hela tiden. Så dagen hjälte är Vile som skötte sig fin fint i 3 timmar lite drygt medans jag såg ut som ett UFO i huvudet med massa glada folie bitar  :-)

Gick hem i stormen, jäklar vad kallt det är- som tur är så fick jag den fina mössan som jag har på profilbilden av min mannen igår! Kom till nytta direkt :-) Vile somnade på vägen efter ett slag vaknar han - MAT!!!! Klockan började närma sig tjugo i sex, skynda skynda, till Home Company. Stringhyllan har anlänt. Och ingen blev gladare än jag, när Carin ringde idag o berättade detta! So off we go! Och imorgon blir det montering- tur att Darling slutar tidigt :-)

Väl hemma kommer goda vännen Peter o lämnar nycklar, vi har nämligen fått förtroendet att passa Lisas o hans kisebarn.

Därefter hopp i säng med Vile, som däckade. Och här är vi alltså nu. I soffan med mannen o en helt sjukt ointressant fotbollsmatch på TV:n


Avslutar denna dagen bloggning med ett fint tips, tycker jag... Till sig själv, present - Du avgör.


Kommentarer
Postat av: Cina

Så kul att få höra hur ni har det =) Behöver me ett klipp kan jag lova. Har du tid för mig och mannen i helgen eller på fre så hör av dig =) KRaaam



Btw-fin mössa =)

2009-10-14 @ 22:19:41
Postat av: Lina

Vilka underbara små "änglar"! Vill ha!!!



Blir så glad av att läsa din blogg hjärtat!



All kärlek till dig och familjen!



Puss

2009-10-19 @ 02:59:09
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0