Min fina man


Igår var en rätt trisst dag, rent allmänt. Jag gick hemma & städade & väntade på att några bygggubbar från JSB skulle komma, vilket dom inte gjorde... Vilket var mitt eget fel, då jag läst fel på dag! *MORR* Vilket innebär att jag måste gå hemma även nästa onsdag i väntan på dom... I-lands problem egentligen, eller hur??

Hur eller hur så för att pigga upp mig så hade min underbara man varit i blomsterbutiken innan han kom hem och köpt två fina blommor, en jätte stor och fin murgröna och den andra en styckblomma som heter klänglilja.
Så nu kan jag sitta & bara njuta av den underbart vackra blomman, och jag är inte sämre människa än att jag delar med mig...

Ha en fin dag, Kram



Kommentarer
Postat av: Cina

Suprgulligt av honom =)

2009-10-08 @ 22:20:56
Postat av: Becca

Vad fin!! Får nog oxå köpa lite blommor snart o pigga upp hösten med :-)



Trevlig helg!



Kramis

2009-10-09 @ 09:23:19
Postat av: Lina

Vilken man du har! =)



Ha en härlig helg hjärtat!

Kram

2009-10-09 @ 17:09:17
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0