Med storm kommer mys....

Ingen har väl lyckats undgå vilken kall & blåsig helg det varit, på ett sätt trisst, man sitter ju mest inne,men samtidigt så är ju hösten mysig, just för att man sitter inne, tänder ljus, lagar lite annan mat, vi gjorde en gryta och drack ett mustigt rödvin till.....
Andra fördelar med hösten som jag kan komma på är att jag blir sugen på att färga håret i mörk härlig brun färg, kanske klippa lugg som jag kan boa in mig i, äntligen får jag plocka fram mina stickade klänningar och de tjocka härliga kalasbyxorna :-)
Dra på mig stövlar, och snurra en halsduk flera varv runt halsen o sen ge mig ut på en promenad o få rosor på kinderna!
Det är faktiskt inte så dumt när hösten kommer till oss.....



Kommentarer
Postat av: Cina

Härligt Kickan!!! SÅ trött på alla som gnäller på vädret. Gäller o njuta av det =) kram

2009-10-05 @ 22:57:07
Postat av: Lina

Till och med Lina tar på sig jackan i detta väder! Och jag har hottat upp vardagsrummet inför hösten! Hoppas du vill komma på en fika och titta snart!

Vi ses allför sällan och jag saknar dig och Vile!



Puss!

2009-10-06 @ 01:54:49
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: Emma Söderbom

Håller med dig. fast jag klippte lugg nyss. Och är apmissnöjd...



Men visst är det mysigt med höst!



2009-10-06 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0