Idag slår jag ett slag för kärleken

Kärlek är för mig ett härligt, lustfyllt ord,att man är två, det betyder också glädje & pirr i magen vid första tanken.
Ibland fungerar inte kärleken mellan två personer & då blir det genast mycket tråkigare & jobbigare att prata om kärlek... Man kan känna sig ensamast i världen & allt känns bara värdelöst, inget har längre nån större mening.

Efter ett tag brukar man ju trots allt resa sig upp & se att världen faktiskt snurrar på ändå och att det finns hopp om att finna lyckan igen. Kanske man hittar tillbaka till varann igen - eller så finner man en ny hjärtevän.

Jag har ju förmånen att vara mycket lycklig själv,jag har två underbara personer att älska, känner mig älskad av min man och inte minst av Vile.
Så frågan idag får bli, vad är receptet till att få fortsätta vara så där kär & lycklig resten av livet, med samma partner vid sin sida?

Här hemma så säger vi ofta till varandra att vi tycker den andra är fin, och försöker att ge komplimanger om man tex lagat nått gott att äta, eller något så enkelt som att man städat o gjort fint.
Nu när helgen är på intåg så tänkte jag förbereda lite fredagsmys, så när Vile lagt sig & Peppe kommit hem då ska vi äta lite tapas & dricka lite gott vin.

Vad har ni för småknep?


Och så hoppas jag innerligt att det löser sig på bästa sätt för Er, ni vet vilka ni är.

Var rädda om Er allesammans.

Kram Kickan





 


Kommentarer
Postat av: Lina

Kärleken är härlig!

Har nog inga knep att hålla kärleken vid liv! Du vet ju hur detta gifta par lever! haha!



Puss på dig och njut av din man och ditt underbara barn!

2009-10-12 @ 08:13:02
URL: http://linaishav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0