Fortfarande sjukstuga... Åhhh vad trisst

Ja ni kära läsare av min blogg, här händer det inte mycket, jag o övriga famljen är fortfarande sjuka... Finns de nått tråkigare än att vara sjuk, så säg!

Har precis tackat nej till en trevlig middag hos goda vänner, så jag gissar att det blir soffläge ikväll med lite fredagsmys o dobidoo på TV:n

Förhoppningsvis så piggar vi på oss under helgen, då ska jag börja inreda vår nya underbart fina stringhylla.
Än så länge finns det inte mycket i den, lite tidningar och ett foto på Vile samt 3 av Peppes favorit bilmodeller av märket porsche...
Men bara vänta, snart kommer det lite tjejlull också :-)

Trevlig Helg Till Er Allesammans Önskar Bacill Kickan


Kommentarer
Postat av: Madde

Usch! Inte svininfluensan ni fått?? Krya på er!

2009-10-23 @ 17:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0