söndag, återträff och varmbadhus

Igår var det dags för  återträff, skulle man nästan kunna kalla det... i alla fall för min del, jag har ju faktiskt inte suttit ner o pratat med Emma på jag vet inte när, vi pratar många många år!
Helena och Anna, även Cissi träffar jag lite oftare, ialla fall nån gång om året :-)
Tack vare Facebook så har vi faktiskt lyckats få ihop en träff, med våra barn, tänk bara det, alla har underbara fina friska barn o fler är på väg! Åldersspannet är från 9månder till 5 år!
Vi fikade, skrattade, pratade om familjerna, jobb, livskriser, underbara händelser ja allt hann avverkas på några timmar.Det visade sig att vi är ett gäng rätt öppna tjejer med massor av olika erfarenheter o livsöden kan man nog kalla det för.

Ett stort tack till Anna som ville ha oss hemma hos sig!



Efter denna helt underbara förmiddag med trevligt sällskap så var Vile o jag tvugna att dra oss in mot stan, nästa äventyr väntade.

Babysim med korpen!
Vile var i sitt "esse" - tänk er själva att ha legat o plaskat i en liten badbalja hemma o helt plötsligt ha en pool framför sig, med massa andra bebisar o plaska med...
Mamman själv, klagar inte heller, kolla in själva 32 grader i poolen....

Kommentarer
Postat av: Emma

Grymt trevligt hade vi!!! Hoppas vi kan ses snart igen. Om Anna antingen kan knipa eller släppa ut snart...



Ser himla mysigt ut i badet!



Kram Emma

2009-11-04 @ 13:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0