long time...

Nu var det återigen alldeles för längesedan jag var här o skrev något.
Mycket har hänt så tiden har helt enkelt inte funnits. Ledsen för detta.

Igår var det exakt 1 månad kvar till julafton, Jag älskar julafton eller rättare sagt så älskar jag att få presenter.
Och jag tänker inte ljuga, jag gillar mest att få presenter, inte ge... Även om det är skojigt att ge så är de sååå mycket roligare att få!

I år har jag ju haft torka på mitt lönekonto pga föräldrarledighet så det finns en uppsjö av saker att önska mig.
Vilket är roligt. Jag väntar med spänning på vad tomten kommer med.

Extra roligt är ju att det är Viles 1:a jul, kul o se reaktionen från honom med allt presentpapper o tomten o allt....

Idag ska vi i vilket fall som helst ta oss en runda på stan o spana in presenter.
Lite senare ska jag hjälpa min lillebror att flyttstäda.

Sköt om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0