Ikea

Utflykten till Kalmar - Ikea igår blev synnerligen lyckad, om man frågar mig! Köpte en ny "korthårig" ryamatta - Kritvit, det är m.y.c.k.e.t viktigt i vårt hushåll, att de vita sakerna är kritvita. Har inte varit så noga innan, men så när gardinerna kom in o var kritvita så helt plötsligt såg ju de andra vita, mer gult ut. Och det är inte skoj....

Förutom mattan så hittade jag lite småsaker, värmeljus, en urfin julkrans se bilden nedan!
Den är verkligen en "Kickan krans"
Undrar just om det är en Peppe krans" också?? Hi Hi!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror vi har samma matta, kolla i min blogg, jag köpte två så jag har en i reserv... kram på dig så ses vi nästa helg???



// Emma Söderbom

2009-11-13 @ 17:44:49
Postat av: Kickan

Ska genast kolla:-) Det var ju smart tänkt, reserv... Den blir ju rätt smutsig när man går på den varje dag, vi har den dessutom under soffbordet, och vi äter mkt där... Tur den inte är dyr... Ja vi ses nästa helg, ska blir skojjigt! Trevlig helg,Kram Kram

2009-11-13 @ 18:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0