i lördags tog vi det lite mer piano...

Jag sov rätt länge (till 9), för att ha barn i alla fall... Nu förtiden så drabbas jag av dåligt samvete om jag ligger i sängen/soffan även om huvudet bultar o jag tror jag ska falla ihop o dö om jag reser mig....Och än så länge har jag livet i behåll, det är ju bra!

Så när värsta jobbiga känslan var över så samlade jag mina krafter o frågade min sambo, ska vi åka hem till din mamma idag? Verkar ju inte klokt,be om att få åka till svärmor, bakis!!!! Men faktiskt så är det så att det finns härliga svärmödrar, jag har en sån,Marianne! Hon är bara så pigg,allert,glad, lite förvirrad (kan bero på att hon alltid gör 3-4 saker samtidigt),lagar god mat o fika och dessutom bor på landet, mitt i den friska luften bland hästar,kor,hundar, katter!

Dessutom så skulle väninnan Elsa komma besök med sitt barn o barnbarn från Stockholm, då lilla Hugo inte sett hästar förut!

Själva passade v på att ta en skön promenad med Vile, visst är hösten vacker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0